Inovatif masing-masing untuk melariskan produk, diantaranya ialah mengiklankan produk di media massa dan yang paling menarik memaparkan iklan produk mereka di bangunan-bangunan dengan cara yang kretif yang mampu menarik minat pengguna.
Contohnya produk dari Susu anando, India, mahu meningkatkan pengambilan susu di kalangan kanak-kanak. Oleh yang demikian, iklan ini sangat inovatif diwujudkan Agency McCann Erikson dan diletakkan di atas salah satu bangunan Mumbai. Dikeluarkan di India pada bulan Jun 2008, anda boleh melihat seorang kanak-kanak yang telah menjadi cukup kuat, kerana manfaat susu, untuk menggerakkan sebahagian daripada bangunan itu sendiri.
Contohnya produk dari Susu anando, India, mahu meningkatkan pengambilan susu di kalangan kanak-kanak. Oleh yang demikian, iklan ini sangat inovatif diwujudkan Agency McCann Erikson dan diletakkan di atas salah satu bangunan Mumbai. Dikeluarkan di India pada bulan Jun 2008, anda boleh melihat seorang kanak-kanak yang telah menjadi cukup kuat, kerana manfaat susu, untuk menggerakkan sebahagian daripada bangunan itu sendiri.
Ini sebenarnya bukan iklan cat, sebagaimana yang lazimnya dipercayai. Ia adalah iklan dari Insurans Nationwide. Syarikat Insurans berasaskan Ohaio telah dilaksanakan TV lucu, papan iklan dan kempen iklan cetak yang mempunyai slogan syarikat "Life Comes at You Fast".